top of page
10e editie
| zaterdag 31 augustus 2024
Veelgestelde vragen
Zie hier de meestgestelde vragen over De Funrun! Als jouw vraag hier niet wordt beantwoord, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen - we zijn er om jou te helpen!
-
Kan ik samen met iemand starten?Jazeker kan dat, dit kan je bij je inschrijving aangeven. Je kan hier zoeken op naam en voegt het inschrijfnummer van de persoon waarmee je wil starten toe aan je inschrijving.
-
Wij zitten in een ander startvak, maar willen graag samen starten kan ik dit nog aanpassen?Heb je je niet samen opgeven maar wil wel samen starten? Bij de inschrijving kan je aangeven met wie je in een startvak wilt, je zet dan het startnummer van de ander, die zich al heeft ingeschreven, in jouw inschrijving. Heb je dat niet gedaan bij het inschrijven stuur dan een mail naar info@reestdalfunrun.com met jullie namen en het verzoek. Wij gaan dan kijken wat we kunnen doen, wij kunnen niet garanderen dat jullie tegelijk starten omdat de startvakken al vol kunnen zijn.
-
Kan ik komen kijken?Er zijn meerdere mogelijkheden om te komen kijken, we hebben een speciale fietsroute die langs een groot gedeelte van de route gaat. De route is aangegeven met bordjes, ook is er een plattegrond aanwezig op het start/finisch terrein. Die kan je HIER vinden. (link toevoegen)
-
Ik ben geblesseerd/verhinderd, wat nu?Wat jammer om te horen dat je niet meer mee kan doen, helaas is het niet mogelijk om je geld terug te krijgen. Wat je kan doen is je ticket proberen te verkopen. Wanneer je iemand hebt die in jou plaatst wilt, geef dit door aan info@reestdalfunrun.com dan passen wij dit aan
-
Waar haal ik mijn startnummer op?Je startnummer kan je halen op het terrein van de Reestdal FunRun. Dit kan een half uur voor je starttijd. Voor een snelle doorloop onthoud je startnummer en starttijd, deze gegevens kan je vinden op in je bevestigingsmail.
-
Kan ik mij omkleden/ douchen?We hebben een douche en omkleed mogelijkheid aanwezig van de voetbalvereniging Balkbrug. Zorg er wel voor dat je voordat je gaat douchen al het modder van je lichaam hebt afgespoelt zodat de afvoer niet verstopt raakt.
-
Is het mogelijk om de maat van mijn shirt te wijzigen of een shirt bij te bestellen?Wij hebben één maat shirt voor volwassene en één voor kinderen. Het is verplicht om het shirt bij de run aan te hebben. Dit is voor de veiligheid van de deelnemers en herkenbaarheid voor de vrijwilligers.
-
Waar kunnen we parkeren?Parkeren kan op de parkeerplaats van sportpark de Balk, Hoogeveenseweg 32, 7707 CH, Balkbrug. Volg altijd de instructies van de verkeersregelaars op die ter plekke staan om je naar de juiste plaats te begeleiden.
-
Wat is de minimum leeftijd voor de events?Per categorie zijn aparte leeftijden verbonden. Zie voor meer informatie de inschrijving
-
Wat is het verschil tussen de verschillende startvakken?De startvakken zijn per categorie
-
Moet ik elk obstakel doen / overwinnen?Wanneer je met de wedstrijdcategorie mee doet, is het verplicht om alle hindernissen te halen. Wanneer dit niet lukt, word je bandje verwijderd en doe je niet meer mee voor de prijzen. Je mag de run wel verder afmaken. Bij de recreatieveklasse is het niet verplicht en is het echt voor de fun!
-
Tot wanneer kun je je inschrijven?De inschrijving stopt een week voor de run, dus op 24 augustus 2024.
-
Hoe laat moet ik aanwezig zijn?Kom ongeveer een half uur voor je starttijd je shirt ophalen. Dit is om de doorloop zo snel mogelijk te houden.
-
Zijn er verzorgingsposten onderweg?We hebben meerdere drinkpunten op de route. Ook zijn er EHBOers aanwezig langs de route.
-
Kan ik mijn bagage (veilig) opbergen?Er is een garderobe aanwezig, deze is gekoppeld aan je startnummer, daar kan je je bagage veilig opbergen. Dit is gratis.
-
Wat is het adres?Hoogeveensweg 38, 7707 CH BALKBRUG
-
Ik heb een fout gemaakt in mijn persoonlijke gegevens, kan ik dit wijzigen?Stuur ons een mail naar info@reestdalfunrun.com met je gegevens en wij passen dit voor je aan
-
Ik wil mijn ticket overdragen aan een ander persoon, kan dit?Dit is mogelijk, geef ons de gegevens door via info@reestdalfunrun.com van jou en naar welke persoon het aangepast moet worden.
-
Ik wil mijn ticket annuleren, kan dit?Helaas is het niet mogelijk om je geld terug te krijgen. Wat je kan doen is je ticket proberen te verkopen. Wanneer je iemand hebt die in jou plaatst wilt, geef dit door aan info@reestdalfunrun.com dan passen wij dit aan
-
Wanneer komen de (actie)foto's online?Wij proberen de foto's zo snel mogelijk op onze socials te posten
-
Waar kan ik de uitslagen/eindtijden vinden?De uitslagen worden gedeeld op onze website.
-
Ik ben mijn spullen kwijtgeraakt, hebben jullie ze gevonden?Op de dag hebben wij een verzamelpunt voor de gevonden voorwerpen. Kom je er thuis achter dat je wat mist. Stuur ons een mail naar info@reestdalfunrun.com.
bottom of page